czwartek, 18 września 2014

Cala ja!


Czesc, nazywam sie Karolina, mam 21 lat i zamieszkuje bliskie okolice Paryza.
Od nie dawna zaczelam prowadzic francuskiego Bloga, na ktorym opisuje moje przygody z wszelkiego rodzaju kosmetykami, i innymi wybrykami mojego skromnego zycia.
Pomyslalam wiec: dlaczego by nie zrobic takiego bloga po Polsku? (no dobra, przyznam ze podpuscilo mnie do tego kilka bliskich mi osob) zeby i polskie bloggerki, mogly skozystac z moich przemyslen i opini.
Zapraszam rowniez na mojego instagrama: quotika.

Nie bede dluzej marudzic, poprostu zaczne, i mam nadzieje ze jakos potocze sie do przodu.
Wszelkiego rodziaju, komentarze, opinie, oraz porady sa bardzo mile widziane.
I z gory przepraszam za wszystkie bledy ortograficzne !
I to ze nie uzywam polskich znakow, wiem ze dla niektorych czytanie takich tekstow, to udreka.

Pozdrawiam, Karo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz